Ми маркетингове агентство, і ми знаємо, як запустити онлайн-продаж для вашого бізнесу.
А якщо не знаємо – сядемо, розберемось і результат вам сподобається!
Ми танцюємо з бубном – ви отримуєте
продажі \ гроші.

Не читайте цього, якщо не хочете продажів
До початку роботи потрібно дізнатися усе про бізнес: про його слабкі/сильні сторони, про користувачів і як з ними працювати, які методи із залучення були протестовані.
Для чого це потрібно? Щоб запустити рекламу й отримувати високу відвідуваність? Розглянемо проєкти, над якими працювали(ємо).
“І чим ви займались?”, “За рахунок чого живете?”, “Хто ваші користувачі?”, “Якими методами збільшували продажі?”, “І що ви робили?”, “А чому ви зробили саме так?”, “Яким ви бачите свій продукт?” і тд.
Відповіді на ці питання звузили рамки нашого бачення, що дало чіткий вектор руху в побудові воронки продажу.
Дослідження займає декілька днів і дає свій результат. Ми шукали усе про онлайн-школи в Україні, про ЗНО й складнощі, що виникають у школярів перед складанням екзаменів. Спілкувалися з учнями 10-11 класів і їхніми батьками, а також із студентами молодших курсів, щоб перейняти досвід тих, хто збирається складати іспити й хто їх уже склав.
В Україні та в Києві зокрема багато курсів, які пропонують підготовку до ЗНО, але ми перші орієнтувалися суто на віддалений формат.
Огляд конкурентів полягав у виділенні PoD(points of difference) і PoP(points of parity) і на їх перетині ми визначили переваги.
Завантажили отримане ТЗ, висновки, експертизу в UX-дизайнера. Результат – клікабельний прототип з прописаними логічними текстами. Промальовка UI і створення брендового стилю, лого. Останній етап створення дизайну – розробка та запуск сайту.
Паралельно з дизайном і розробкою сайту було вибудувано маркетингову стратегію. Сплановано подальшу роботу команди й розподіл навантаження на спеціаліста.
Запуск сайту проводився за допомогою інструментів Google Analytics, CRM, Ads, Call-tracking, Hotjar тощо.
Налаштування реклами. Підготовка банерів, постів, декількох видів РК (пошукова, КМС, ремаркетинг, лідформи та таргет-пости).
Тестові запуски реклами показали поведінку користувачів. Вони свідчили про зацікавленість, про те, на якому етапі користувачі залишають сторінку.
І, відштовхуючись від отриманих даних, гадали на кавовій гущі, створюючи гіпотези. Вносили правки, перезапускали, дивилися, як змінювалися показники.
От отриамли ми заявку і що далі? Як правильно працювати з нею? Як продавати уроки дитині та і чи варто “продавати”? Тиснути на батьків, щоб купили пакет, чи вистачить й одного заняття?
І це тільки чотири питання, з якими ми зіткнулися в процесі.
Завдяки цьому етапу ми зуміли прорахувати воронку, поближче познайомитися з користувачами (до речі, батьки купують, а діти – не завжди).
Перезібрали рекламу на батьків, змінили посили та скрипт для продажів.
А найкрутіше – користувачі почали бронювати уроки на наступний рік.
Орієнтувалися на чоловіків і жінок 45+ з високим достатком і проблемами зі здоров’ям – прочитайте вголос і зрозумієте , як складно було налаштувати рекламу.
Розробили флоу користувача: від побаченої реклами у ФБ до онлайн-бронювання готелю.
Виділили дні, коли запускати одну рекламу, тестували її, потім запускали іншу. Розписали детально кроки для кожного аспекту роботи і презентували їх клієнту.
Інструменти аналітики, теплові карти, налаштування цілей – їх написати легко, а от з налаштуваннями довелося помучитися; підключення кол-трекінгу, CRM-системи (розробка інструкцій і матеріалів навчання менеджерів); підключення чат-ботів, синхронізація усіх точок взаємодії клієнтів (фейсбук, інстаграм, дзвінки, сайт) з Amocrm.
Текст вище був написаний одним реченням, щоб здаватися компактним. Роботи було проведено трохи більше ніж «ну дуже багато».
Підбір таргетингу було зроблено декілька разів. Все ж таки ми ж за високі конверсії. Вгадати з аудиторією з першого разу – можливо, але краще перевірити повторно.
Підготували креативи (банери). Налаштували рекламну кампанію. Запустили. Подивились результати – зрозуміли, що потрібно орієнтуватися на жінок 55+ і переробити рекламу.
Запустили РК, покращилась відвідуваність сайту і з’явилось підґрунтя для створення гіпотез із вдосконалення сторінок. Аналіз поведінки користувачів показав, що потрібно додати онлайн-оплату. Дзвінки до менеджерів натякнули, що іноді людям зручніше індивідуально оплачувати; показник відмов, тривалість перебування користувачів на сайті повідомили про необхідність покращення фільтра з підбору готелів.
Вирішили використовувати чат-боти у ФБ для прогріву аудиторії та для заміни менеджера на робота в спілкуванні, а також збільшення пропускної здатністі при роботі з клієнтами в соцмережах.
Новий сайт: раніше реклама не запускалась. Неналаштовані сервери аналітики й відстежування замовлень.
Немає розуміння поведінки користувачів на сайті й конверсії в замовленні. Клієнт не відстежував рентабельність.
Особливості геотаргетингу: Бровари – невелике місто із сильною конкуренцією та аудиторією, що є максимально лояльною до вибраного бренду.
Спочатку ми налаштували аналітику й збір даних в E-commerce. Незважаючи на всі зусилля донести важливість підключення кол-трекінгу, клієнт відмовився від відстежування дзвінків, то ж ми отримували інформацію тільки з онлайн-замовлень.
Продумали структуру майбутніх рекламних кампаній, в яких враховували теперішній асортимент й особливості геопоказу.
Як приклад: для охоплення «маятникових» мандрівників Київ-Бровари вирішили створити окремі кампанії, що будуть показуватися по трасі, а також на лівому березі Києва.
Ми визначили найбільш важливих конкурентів, з якими будемо ділити долю в рекламній видачі та розібрали семантику відповідних брендів; через невелике геоохоплення ми старались зібрати максимально широке семантичне ядро. Підготували список мінус-слів, так як «харчова» тематика дуже різноманітна та містить великий обсяг інформаційних запитів по товарах, що не підходять.
На початку роботи запустили КМС-кампанії з банерами та промо-пропозиціями з ціллю максимального охоплення аудиторії та інформування про активні акції.
Товарні категорії, як і очікувалось, відпрацьовувались з різною ефективністю. Проблемною виявилась категорія “Суші” – це високочастотний, конкурентний сегмент семантики з найдорожчою вартістю кліку. Отримані конверсії були ну дуже дорогими і неефективними.
Об’єму пошукового трафіку було недостатньо, хоча кампанії були максимально оптимізовані й вигравали 90 % аукціону.
Ведення й оптимізація кампаній включає низку стандартних дій, тип коригувань ставок, чистки мінус-слів, оновлення оголошень і т.д., котрі поступово призводять до результату. Ми зупинимось на найзначніших моментах у веденні зазначеного проєкту.
Дихаємо глибше й не робимо очі такими круглими. Вартість не така вже й висока, і за ці кошти ви орендуєте команду професіоналів, які допоможуть заробити в N-раз більше грошей.
Якщо виникають питання, пишете менеджеру й отримуєте звіт за тиждень, місяць чи весь період роботи з нами.


Саме я відповідатиму за команду із зазначеного формату роботи. Мені допомагатимуть наші РМи, з якими ви зустрінетесь спочатку.
Буду радий ознайомитеся з вами й вашим проєктом, дізнатись, що саме вас турбує та які цілі ви ставите для його подальшого розвитку.
Бронюйте час для обговорення!
P.S. Поспішайте – у нас після локдауну черги)
До часу консультації ми разберемо і проаналізуємо ваш сайт на наявність слабких місць.
Консультація буде відбуватись онлайн, де ви розповісте більше про свій бізнес і його ведення.
- Освіта
- IT компанія
- E-commerce
- Виробництво
- Сервісні послуги
на консультацію
Найближчим часом вам напише наш менеджер, щоб усе уточнити і підтвердити.
Не забувайте, що консультація буде відбуватись онлайн, з використанням камери, звуку, шейрингу екрану (з нашої сторони), ми познайомимось і будемо задавати один одному багато питань.